На 164 ката имах такъв проблем, но там имаше щифт който е прорязан по дължина и с времето се е сцепил на две и пчна да пука .Смених го и всичко се оправи.Предолагам и при 156 пробема е същия но тук има нещо като нит.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Неприятно щракане в механизма на вратата
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от jimmyfloyd Покажи съобщениеКолеги,търсих и не намерих нищо относно моя проблем който искам да решазначи сигурен съм че много от вас имат същия проблем...като отварям вратите и се чива едно много неприятно и силно щракане от към рамото на вратата... има ли някои решение на този проблем...
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеКато прочетох темата и аз реших да го смажа с грес, но полза нямаше.
Днес взех 2 чука, единия отдлу за подложка, с другия отгоре по нита, който е на купето, на оптегача.
За сега спря да пука, след семица пак ще пиша, да не се окаже само временен ефект........
За сега не пука.
Предложението с болта, ми се струва добро.
Но ми се струва, че бикновен болт няма да издържи много.......... може би малко по-якsigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Днес правих смяна на обтегача, смея да твърдя, че се получава дразнещо пукане и при здрав нит, но разбити ролчици вътре.
Смяната отнема не повече от 10мин. при сръчни ръце и големи пръсти като моите иначе сигурно става и по-бързо. Просто сваляте говоритела и бъркате от там, вместо после да търсите и щипки за кората, които сте изпотрошили.
Ако закупувате от морга искайте пасажерски, защото шофьорската врата се отваря в пъти повече!
За сега не съм проверил, но май са еднакви като при Браво/а , а тях ги има нови в AXM.156 Sportwagon 02'
Comment
-
Имам някакви спомени че са ляв и десен....ма не съм 100% сигурен, огледай ги все пак.На моя му се счупи пружината или една S -образна арматура дето го играе такава.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщениенай-лесно с обикновен болт,с същата дебелина.избива се нита и на негово място се слага болт и всичко заспива
И един път съм заварявал планката която е от към вратата,но на 145-ца,че едното ухо се беше скъсало. Изкара 4 години и счупих колата.Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от keel Покажи съобщениеИмаше тема, за въпросния нит и замяната му с болт. Даже и чертеж беше поставил колегата.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
Comment